بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وقتی پای اصحاب رسانه هم به سریال های تلویزیونی باز میشود!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/35304980557865481764.jpg

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 11 / 1392برچسب:تصاویر غیرورزشی,رسانه ها,پژمان راهبر,سریال های تلویزیونی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کسب مدال طلای وزن 96 کیلو کشتی قهرمانی جهان توسط رضا یزدانی

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=23841

کسب مدال طلای وزن 96 کیلوی کشتی قهرمانی جهان توسط پلنگ جویبار،رضا یزدانی

کشتی گیر استقلالی تیم ملی ایران بر ملت ایران و خصوصا استقلالی های عزیز تبریک عرض می کنیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 6 / 1392برچسب:کشتی قهرمانی جهان,رضا یزدانی,وزن 96 کیلو, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بعد از آمریکا،روسیه هم مقابل کشتی گیران ایران زانو زدند

                         *******خدا قوت پهلوان _ خسته نباشی دلاور******


قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد بر همه ورزشکاران و ورزش دوستان ایرانی و خصوصا fبازدیدکنندگان وبلاگ بزرگترین پیروزی مبارک باد..
چه لذتی داره وقتی گزارشکر کشتی (عامل) با اون جملات تکراری اما شیرینش میگه...
این است یه کشتی ایرانی،آفرین به دلاوران ایرانی،آفرین بر دلاور مردان دیار جویبار،چه برد جانانه ای،این روسهای کشتی بلد ,چغر را چگونه خاک میکنه،امروز غوغای در آوردگاه جام جهانی توسط دلاور مردان ایرانی به پا شده و ...

http://esesclub.com/public/album_photo/19/95/02/29086_b97a.jpg?c=456a

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 12 / 1391برچسب:جام جهانی کشتی2013,قهرمانی ایران,دلاورمردان,پهلوانان ایرانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آِیا نیما نهاوندیان مجری درگذشته سیما است؟!

91 10 79

از آنجا که شنیده ها حکایت از آن دارند که مجری تازه درگذشته سیما بیشتر در شبکه دوم برنامه داشته نگاهها به سمت نیما نهاوندیان می رود؛ مجری گرگانی تباری که اجرای برنامه ورزشی فرهنگی «دورخیز» را که به صورت زنده صبح های جمعه از شبکه دو پخش میشد برعهده داشت و مدتی هم در برنامه «ورزش از نگاه دو» به فعالیت مشغول بود.
به گزارش شبکه ایران در حالی که صبح امروز خبری مبنی بر کشف جسد یکی از مجریان شبکه دوم سیما در منزل شخصی اش در شهرآرا از طریق «ایسنا» مخابره شد، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، نام کوچک این مجری «نیما» بوده ولی هنوز علت مرگ وی مشخص نیست.
اگر بخواهیم به واسطه نام کوچک این مجری به گمانه زنی درباره کشف هویت واقعی وی دست زنیم با سه گزینه اصلی روبرو می شویم، یکی نیما کرمی، دوم نیما فلاح و سوم نیما نهاوندیان! از آنجا که شنیده ها حکایت از آن دارند که این مجری بیشتر در شبکه دوم برنامه داشته نگاهها به سمت نیما نهاوندیان می رود؛ مجری گرگانی تباری که  اجرای برنامه ورزشی فرهنگی «دورخیز» را که به صورت زنده صبح های جمعه از شبکه دو پخش میشد برعهده داشت و مدتی هم در برنامه «ورزش از نگاه دو» به فعالیت مشغول بود.

درستی این حدس زمانی به یقین بدل می شود که شنیده های غیررسمی بر حرف اول نام خانوادگی این مجری که «ن» بوده تاکید داشته اند. با این حال روابط عمومی شبکه دوم سیما که این مجری مدتها برای این شبکه مشغول به کار بود هنوز اطلاعات دقیقی درباره صحت مرگ نهاوندیان و چگونگی مرگ وی به دست نیاورده است.
نیما نهاوندیان که اصالتا اهل کوی سعادت در حاشیه یکی از مناطق مرفه نشین گرگان با عنوان بلوار ناهارخوران بوده مدتها در برنامه های رادیویی-تلویزیونی استان گلستان مجریگری می کرد. نیما پس از عزیمت به تهران ، به عنوان مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» فعالیت خود را آغاز و در برنامه هایی مانند «دورخیز» فعالیت خود را ادامه داد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 10 / 1391برچسب:اخبار غیرورزشی,شایعات,درگذشت مجری برنامه های ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

علی دایی رستورانش را افتتاح کرد /خدا زیاد کند علی آقا...

علی دایی که تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت، عصر سه شنبه به اردبیل سفر کرد تا یکی دو روز را در زادگاهش سپری کند. البته علی دایی از این فرصت استفاده کرد و رستورانش را هم در اردبیل افتتاح کرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیت‌های اقتصادی خود تجربه کند.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 9 / 1391برچسب:تصاویر غیرورزشی,علی دایی,افتتاح رستوران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

طعنه استقلالی ها به مدیریت پرسپولیس

براساس این گزارش:اعضای تیم پرسپولیس در حالی نیم فصل را به اتمام می رسانند که از لحاظ نتیجه گیری ایده آل کار نکردند و از طرفی دیگر شرایط برای آنها به گونه ای پیش رفته است که نتوانستند اوضاع را تغییر داده و با استفاده از مربی خارجی به نتایج ایده آل دست پیدا کنند.اما از طرفی استقلال با شرایط مالی نامناسبی رو به روست و بازیکنان و اعضای این تیم دائم به وضعیت بوجود آمده اعتراض دارند، اما این تیم با شرایط موجود در جدول حضور دارد و نتوانسته است شرایط ایده آلی را برای خود ایجاد کند تا نیم فصل دوم آغاز شود.این در حالی است که آبی ها در این مورد با قرمزها کری خوانی دارند و حتی به آنها طعنه زدند که اعضای تیم پرسپولیس با شرایط مالی ایده آل و جذب مهره های قیمت بالا نتوانستند شرایط را به گونه ای پیش ببرند که در جدول رده بندی با اوضاع ایده آل روبرو شوند، اما تیم استقلال با شرایط مالی نه چندان مناسب در صدر جدول حضور دارد و این در حالیست که همچنان با شرایط مالی نامناسب دست و پنجه نرم می کنند.
بزرگترین پیروزی:باید علاوه بر شرایط مالی نامناسب به مواجه شدن با کلی محروم و مصدوم چند دیدار پایانی هم اشاره کنیم و به تیم محبوب خود که فعلا در صدر جدول حضور دارد و تقریبا به قهرمانی نیم فصل اول دست پیدا کرده،افتخار کنیم.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 9 / 1391برچسب:صدرنشینی,مشکلات مالی,باشگاه استقلال,لیگ برتر,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اولين تمرين استقلال با قلعه نويي

به گزارش ورزش 3:

هواداران زيادي مقابل کمپ باشگاه استقلال در آستانه برگزاري اولين تمرين اين تيم حضور دارند.

حدود 500 نفر از هواداران که اکثر آنها پيراهن‌هاي آبي به تن دارند مقابل از بازيکنان اين تيم استقبال به عمل آوردند. همچنين اين تعداد به محض ورود امير قلعه‌نويي مقابل پاي وي گوسفند و گاو قرباني کرده و بازگشت او را به استقلال تبريک گفتند.
آنها سرمربي جديد تيم استقلال را تشويق کردند و خواهان شکست پرسپوليس و قهرماني ليگ دوازدهم را شدند.
تيم استقلال بنرهاي بزرگي در حمايت از سرمربي اين تيم به کمپ استقلال آوردند. روي يکي از اين بنرها عکس امير قلعه‌نويي با لباس ژنرالي حک و نوشته شده "ژنرال قلب فرديس."
تاکنون امين منوچهري، هاشم بيک زاده، مجيد صالح، حميد بابازاده، حنيف عمران‌زاده، ميثم حسيني و مهدي اسلامي در محل تمرين حضور دارند.
تمرين آبي‌پوشان ساعت 18 آغاز مي‌شود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 3 / 1391برچسب:تمرینات,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

المدیران الاجرایی؛تشکر!


ضمن عرض خسته نباشید به کارکنان روزنامه استقلال جوان و با تشکر بابت پوشش اخبار تیم محبوب ما در طول یک فصل.
چند وقتی بود که می خواستم به  موضوعی اشاره کنم؛که یا وقت نوشتن پیدا نمی کردم یا موضوع مهمتری سوژه مطالبم می شد!
از زمانی که آقای جعفر نوجوان جای خود را به آقای هومن جعفری داده اند ،روزنامه استقلال جوان با تغییراتی مواجه شده است .حال نمی دانم واقعا دلیل آن همین جابجایی بوده و یا....منتهی اخیرا تغییراتی در روزنامه مشاهده شده که واقعا جالب و در نوع خودش چشمگیر و قابل تشکر است.
وقتی منوی مطالب کار شده و یا سر فصل های مطالب داخل روزنامه به طور اختصار بر روی جلد اول کار میشود خیلی راحت می توان به سرآغاز مطلب دلخواه خود رفت و آنرا مطالعه نمود.البته ما هواداران قدیمی روزنامه معمولا تا نقطه انتهای مطالب روزنامه خود را مطالعه نکنیم،دست از سر آن بر نخواهیم داشت!منتهی این تغییرات جدید باعث شده که مخاطبین زودتر مطالب دلخواه خود را پیدا کنند.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه نوع تیترهای انتخابی بر روی جلد است.واقعا اخیرا تیترهای  اولی که در روزنامه کار می شده،در نوع خودش جالب و بعضی های آن واقعا شاهکار و روحیه دهنده بوده.
وقتی تیتر یک:شاهنامه ""آخرش خوش است"" رابر روی جلد دیدم،کلی با آن کیف کردم .یا تیتر:""نفس نسف رو  .... ""و تیتر های نظیر:زیر باران باید رفت،امشی شب مهتابه،در یک امتیازی بهشت و ... تیترهای انتخابی،واقعا جدیدا خیلی روحیه بخش و برای بازیکنان انگیزه مضاعف ایجاد کرده است.
خواستم بابت تغییرات خوب و بروز از شما آقای جعفری و همکارنتان تشکر
کنم و صد البته باید بابت زحماتی که آقای جعفر نوجوان هم برای روزنامه محبوب ما کشیدند از ایشان نیزتشکر کنیم و به ایشان بگوییم روزهای که با مدیریت شما روزنامه به دستمان می رسید را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 2 / 1391برچسب:روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کفاشيان رئيس کميته ويژه کنفدراسيون آسياشد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به علی کفاشیان از انتخاب وی به عنوان رئیس کمیته ویژه فدراسیون های عضو این کنفدراسیون از سال 2012 تا 2015 خبر داد.

 آلکس سوسی با ارسال نامه ای در تاریخ 23/1/91 (10 آوریل 2012)به علی کفاشیان انتخاب وی  را به عنوان رئیس کمیته ویژه فدراسیون های عضو این کنفدراسیون از سال 2012 تا 2015 تبریک گفت.

 این کمیته که کمیته ویژه نام دارد، به عنوان هیئت مشاوره ای برای هیئت رئیسه AFC در موضوعات مربوط به فدراسیون ها، باشگاه ها و لیگ های حرفه ای در آسیا عمل می کند. ضمن اینکه این کمیته ویژه در مورد توسعه و مدیریت باشگاه ها و لیگ های حرفه ای و همچنین سیستم اعطای مجوز به باشگاه ها، به بحث و تبادل نظر می پردازد.

 در ادامه این نامه خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:مطمئنیم با توجه به تخصص و تجربه ای که  از شما سراغ داریم، حضورتان مطمئنا برای توسعه فوتبال حرفه ای در آسیا موفقیت آمیز خواهد بود.

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پرسپوليس با اين محروميت و فشارها نمي‌شکند

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در خصوص نشست سه شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در این جلسه بیشتر در مورد مبالغی که باید در فصل جاری به بازیکنان و مربیان پرداخت کنیم و بودجه‌ای که فصل آینده باید صرف آماده سازی تیم شود، صحبت کردیم. در این راستا تقاضا و درخواست‌های ما در قالب پیشنهادی توسط آقای رسولی‌نژاد با وزیر ورزش و امور جوانان در میان گذاشته می‌شود و ایشان (رسولی نژاد) پیگیر موضوع خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد تیمی که فصل آینده خواهیم بست و با بازیکنان و مربیانی که مدنظر داریم برآورد بودجه کردیم. اینکه هزینه‌های ما برای فصل آینده چقدر خواهد بود، تا چه اندازه از این بودجه را خودمان باید تامین کنیم و چقدر از آن باید توسط وزارت ورزش تامین شود و ... از دیگر مباحث مطرح شده در نشست ما بود.

*15 میلیارد تومان بودجه برای استقلال 91
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "بودجه‌ای که برای فصل آینده مدنظر دارید، چقدر است؟"، اظهار داشت: برای فصل آینده پیشنهاد 15 میلیارد تومان بودجه را به اعضای هیئت مدیره ارائه داده‌ام که قرار است نیمی از این رقم را خودمان تامین کرده و باقی را مالک اصلی باشگاه در اختیار ما قرار دهد.

*تامین 5/7 میلیارد تومان کار دشواری نیست
فتح الله وزارت ورزش و امور جوانان را مالک اصلی باشگاه استقلال خواند و در پاسخ به این پرسش که "تامین 5/7 میلیارد تومان کار سختی نیست؟"، اظهار داشت: کار سخت اما شدنی است و ما می‌توانیم آن را تامین کنیم. در فصل 91 - 90 ما باید 6 میلیارد تومان از بودجه باشگاه را تامین می‌کردیم که از این رقم تا به امروز پنج میلیارد تومان تامین شده است.

*مظلومی گزینه اول ما برای فصل آینده است
وی از پرویز مظلومی به عنوان گزینه اول هدایت تیم فوتبال استقلال در فصل پیش رو یاد کرد و گفت: اگر پرویز مظلومی روند موفقیت‌های تیم استقلال را ادامه دهد، گزینه اول ما برای تیم در فصل آینده خواهد بود. البته یک طرف این ماجرا استقلال است و طرف دیگر پرویز مظلومی. باید ببینیم ایشان تمایل دارد که در استقلال بماند. در شرایط فعلی که تیم در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست، مذاکره‌ای با ایشان برای تمدید قرارداد نخواهیم داشت و پس از آن گفتگوها با توافق دو طرف آغاز خواهد شد.

*خودم پیشنهاد کردم سال آینده فردی دیگر مدیرعامل استقلال شود


مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به شایعه حضور محمدحسین قریب در این باشگاه گفت: دو، سه بار گفته و بازهم می‌گویم که از آمدن آقای قریب به استقلال استقبال می‌کنم. من پیش از این به آقای رسولی‌نژاد گفته‌ام با وجود مشکلاتی که دارم، بهتر است سال آینده فردی دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال باشد و در این زمینه موافقت خود را با آمدن آقای قریب به استقلال اعلام کرده‌ام.

*آمدن قلعه نویی به استقلال شایعه است


وی با شایعه خواندن حضور امیر قلعه نویی در استقلال گفت: آنهایی که چنین شایعاتی می‌سازند، می‌خواهند به ما، امیر و قلعه نویی و تیمش که همچون استقلال در کورس قهرمانی است، لطمه بزنند. من مدیرعامل استقلال هستم و تا به امروز هیچ بحث و مذاکره‌ای با امیر قلعه نویی نداشته‌ام.

*پرسپولیس بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد
فتح الله زاده ضمن ابراز اطمینان از اینکه تیم پرسپولیس بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد، گفت: پرسپولیس تیم بی‌ریشه‌ای نیست که با یک شکست و محرومیت چند بازیکن بلغزد. من اطمینان دارم تیم دنیزلی فردا پنجشنبه بهترین بازی خود را مقابل سپاهان انجام می‌دهد.

*پرسپولیس با این چیزها نمی‌شکند
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این محرومیت و فشارها نمی‌شکند، چرا که مانند استقلال تیمی بزرگ و متکی به هوادارانش است. همین تیم در بازی با نفت تهران در غیاب نفرات اصلی خود با سه گل پیروز شد. این نشان می‌دهد پرسپولیس تیمی بزرگ است و متکی به چند بازیکن خاص نیست. اطمینان دارم این تیم در بازی مقابل سپاهان با تمام قوا به میدان می‌رود و از حیثیت خود دفاع می‌کند.

*برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌روم
وی در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که گفته بود"آرزو می‌کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود"، گفت: بهرحال ما دو تیم بزرگ هستیم که در عین رقابت با هم رفاقت داریم. من هم به مانند رویانیان امیدوارم پرسپولیس به مقامات بالا برسد. رفاقت ما زبانی نیست و همانطور که دیدید تماشاگران ما در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به حمایت از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه رفتند، همانطور که آنها در این رقابت‌ها از تیم استقلال پشیبانی کردند. من در بازی قبلی پرسپولیس در تهران نبودم اما حتما در دیدارهای پیش روی این تیم به ورزشگاه آزادی می‌روم از تیم پرسپولیس حمایت می‌کنم.

*نشانه‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس موفق باشند
فتح الله زاده استقلال و پرسپولیس را یار و غار یکدیگر خواند و در پاسخ به این پرسش که "آیا موافق حرف‌های رویانیان هستید که عنوان کرد دست‌هایی در کار است تا استقلال و پرسپولیس موفق نباشند؟"، گفت: نشانه‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند ما موفق باشیم. روز گذشته یک سایت خبری نوشته بود آقای عباسی از فتح الله زاده دلخور است که چرا برای کفاشیان رای جمع کرده و خواهان جدایی او از استقلال است!

*عباسی می‌خواهد باقدرت به کارم ادامه دهم
وی در این رابطه افزود: من وقتی خودم پیشنهاد کرده‌ام آقای قریب به جای من به استقلال بیاید آیا از استقلال رفتنی هستم؟! این شایعات درحالی مطرح می‌شود که آقای عباسی همیشه از من حمایت کرده و می‌خواهد که با قدرت به کارم ادامه دهم.

*پوستم کلفت‌تر از آن است که با شایعه سازی از پا بیفتم
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من می‌دانم این شایعه سازی‌ها از کجا آب می‌خورد. آنهایی که می‌خواهند استقلال در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای حساس لیگ برتر ناکام بماند، دست به شایعه سازی می‌زنند تا ناکام بمانیم، البته من پوست کلفت‌تر از آن هستم که به راحتی از پا بیافتم.

*از آنهایی نیستم که تا هستم قربان صدقه بالادستی‌ها بروم و وقتی رفتم فحش بدهم
فتح الله زاده افزود: من اگر بدانم فقط یک روز دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال هستم، همان یک روز را با جان و دل کار کرده و به تیم محبوب خدمت می‌کنم. روزی هم که بروم برای تیم حاشیه سازی نمی‌کنم. من از آنهایی نیستم که تا هستم قربان صدقه بالادستی‌ها بروم و وقتی رفتم فحش بدهم. مطمئن باشید روزی هم که از استقلال بروم به آقای عباسی و وزارت ورزش احترام می‌گذارم و برای موفقیت استقلال از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

*رویانیان درست می‌گوید
" حاشیه سازان گمان می‌کنند با شایعات آنها می‌ترسیم و استقلال دچار مشکل می‌شود"، فتح الله زاده با بیان این جمله افزود: اعتقاد دارم آقای رویانیان درست می‌گوید و نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس موفق باشند اما آنها بدانند راه به جایی نمی‌برد، چرا که خواست و اراده خدا بالاتر از اهداف چنین افرادی است.

*رحمتی را داریم چرا باید دنبال گلر باشیم
وی در خصوص شایعه مذاکره باشگاه استقلال با یک دروازه خارجی برای فصل آینده گفت: ما وقتی رحمتی و دو گلر خوب دیگر داریم، چرا باید با دروازه بانی دیگر مذاکره کنیم؟! خدا و پیغمبری من تا به امروز با هیچ دروازه بانی مذاکره نکرده‌ام.

*می‌خواهم مجیدی را به استقلال برگردانم
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این خبر که فرهاد مجیدی از جباری خواسته است که به تیم الغرافه قطر برود، گفت: من می‌خواهم فرهاد را به استقلال برگردانم، چطور می‌شود که او دنبال بردن جباری به قطر است؟!
 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روزنامه استقلال جوان

 

نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 1 / 1386برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب